reklama

Ešte skôr než...

Ešte skôr než mi ruky padnú, chcem vidieť tvoju tvár krásnu. chcem vidieť tvoje krásne oči, z ktorých šťastie, a nie smútok kročí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ešte skôr než mi svaly schabnú,
chcem do teba počuť tú vetu poslednú.
Chcem počuť tvoj krásny, pevný hlas,
ktorým mi povieš s bohom, posledný raz.

Ešte skôr než ty povieš posledné slová,
chcem ti povedať, si moja posledná, no i prvá.
Že si jediná v živote mojom,
aj keď som ta ťúbil stále po svojom.

Ešte skôr než zavriem moje oči,
chcem stáť proti tebe z oči v oči.
Chcem ti posledný bozk dať na líce
a padnúť do bezvedomia na tisíce...

Tomáš Vilim

Tomáš Vilim

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  KlinceOpisyPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu