reklama

Znovu utiecť pred tebou

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď znova raz vidím tvoj pohľad,
tak sa cítim znova raz na kolenách.
Keď cítim aký to má na mňa dopad,
tak sa znovu moje oči topia v slzách.

Rokmi zabudnutý pocit sa navracia,
pohľad zdvihnutý k nebesám, no hlava v dlaniach.
Duša sa teší, že ťa vidí, no srdce zvracia.
Zrak, čuch, chuť, hmat sa stráca v myšlienkach,

že prečo si vstúpila do života môjho,
kto ťa o to prosil, kto ťa za mnou volal.
Povedz mi prečo si ma vpustila do života svojho,
či len zabiť ma? Aby si mi Ty, diabol, dušu vzal?

Do pekla nemusím, už horím plameňom trýznenia.
Rokmi nezaplní to, čo si mi za ten okamih vzala.
Srdce už nevrátim na miesto uspokojenia,
pretože som chlap, akých si milión mala.

Opusť moje telo, moje srdce, moju myseľ,
odíď, lebo sám utiecť nemám síl.
byť chvíľu s tebou nemalo zmysel,
aj keď to bolo najkrajších pár chvíľ.

Tomáš Vilim

Tomáš Vilim

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  KlinceOpisyPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu