reklama

Svetu...

Kde Svetu robím chybu,či tam, že chytám rieku za  rybu,či zato, že lovím zver kvôli koži,či za to, že mám ľudskú krv na noži?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ktorý svet zrádzam,
či ten, ktorý v srdci mávam,
Či ten, pre ktorý môj otec zomrel,
Či ten, na ktorý som zanevrel?

Odpovedz mi duša moja,
prečo sa nám srdcia zbroja,
prečo sa nám duše besnú,
či pre tú bolesť bežnú?

Niet nádeje v tomto svete.
Ani odpovede nenájdete.
Svet sa hraní, Svet sa srdí,
Že sme Ľudia na seba tak hrdý!

Úderom štvrtej hodiny,
vták spieva radosťou, že je nevinný.

Úderom piatej hodiny,
vták zmĺkol – hodil kameň čo je „Nevinný“.

Svit vidieť na obzore,
jagá sa však mesto a nie more,
pre vtáka, je tak jedno ktoré...

Tomáš Vilim

Tomáš Vilim

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  KlinceOpisyPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu